2014. január 17., péntek

Reni és Balázs

Azt hiszem a tavalyi év legtesthezállóbb feladatával találkoztam, mikor Reni megkeresett engem.


Bennünket a salsa hozott össze, de nem is közvetlen, hanem közvetve, na meg persze a facebook. Valaki szakembert keresett egy esküvői ruhához, és engem ajánlottak, ő pedig ezt látva megkeresett.


Nagyjából felvázolta, mik az elképzelések. Megmutatta a helyszínt a Villa Fiore-t, ami szerintem egy álom, minden menyasszony esküvői helyszín álma. Lelkesen minden részletbe beavatott, majd szabad kezet adott.

Megvallom azt szeretem a legjobban..

Megkért a ruhája elkészítésén kívül még jó pár apróságra, ami teljessé tette a Nagy Napot. A csipkeruháján kívül még csipke bolerót is csináltunk, csipke kesztyűt is, valamint egy csodás övet a derekára. 


Találkoztunk sokat-sokat, időbe telt kiválasztani a tökéletes anyagokat, és időbe telt a ruhát is elkészíteni. Voltak olyan kiegészítő anyagok, amik vidékről kerültek fel bonyodalmas úton, több kézen keresztül, de végül minden meglett.


Ilyenkor, mikor ilyen szívemhez közel álló alkotásomtól kell megváljak egyrészt nagy örömmel teszem, másrészről mindig ott van bennem a félsz, hogy sosem látom viszont. 
Nem minden menyasszonnyal alakul ki ennyire baráti légkör, és ennyire felhőtlen összedolgozás, viszont itt erről volt szó. 

Itt egy cseppet sem féltem attól, hogy nem jutnak hozzám vissza a képek! 


Azt hiszem a hab a tortán az volt, mikor Reni megkérdezte tőlem, hogy ismerem-e a Fénylabor - szeretet képek-et. Nekem leesett az állam. Ismertem őket, bár akkor még nem személyesen, akkor csak a munkáikat, mára már velük is baráti a viszony, és azt hiszem, nem is kerülhetett volna Reni és Balázs jobb kezekbe! 


A fotók csodásak lettek, imádom őket! :) Köszönöm Írisznek és Zolinak, hogy megint kihozták a maximumot!




Reni, Balázs,  Sok Boldogságot Nektek

Puszi: Katica :)





További cikkek és még több gyönyörű fotó 


és itt: eskuvovintage.hu








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése