2014. január 20., hétfő

21. Esküvő Kiálítás és Vásár

Elmesélem a kiállítást a saját szemszögemből..

Látogatóként érkeztünk a párommal a kiállításra, és azt hiszem mondhatjuk azt, hogy elvárások nélkül mentünk ki.
Hallottunk ugyan rémhíreket, hogy rettenetes a tömeg, és nagyon nyomulni fognak a szolgáltatók, ami nem csak férfi vélemény volt, hanem női is, ennek ellenére azt mondhatom, ha az ember kicsit furfangos, akkor háríthatja ezeket az akadályokat, és nézelődhet nyugodtan. Mi például minden erőteljesebb nyomulásra (-"Van már fotós?", -"Van már DJ?", -"Van már helyszín?"..stb.) nagy mosollyal mondtuk, igen, az már van. Vagy a -"Mikor lesz a Nagy Nap?" kérdést ügyesen hárítottuk azzal, hogy még nincs kitűzve. 

..jelezném mindez azért történt így, mert még nem járunk jegyben, és törekedtünk a magyarázkodás nélküli legrövidebb válaszra :D


Na de viccet félretéve. Jómagam egyedi elképzeléssel állnék pl. a ruhaválasztás elé, de semmi olyannal nem találkoztam, amit szívesen próbáltam volna fel. Minden ruha ugyanolyan színárnyalatokban készül, nagyon minimális amplitúdót engedve. Én ennél kicsit elrugaszkodottabb vagyok, és ezzel nem azt mondom, hogy hupililában kell férjhez menni, de nekem kicsit uncsi volt a sok "éppen nem fehér, már majdnem ekrü" árnyalat. Fő díszítő motívumként pedig rajta az ezüstösen csillogó bross, vagy kicsit nagyobb rátét. 
Nem varázsolódtam el..

És azt hiszem, ugyanez volt elmondható a férfi részlegre is..

Cipőkben ami felkeltette az érdeklődésemet az Ace Shoes volt. Itt többféle cipőfazon közül lehet választani, és igény szerint bármilyen színűr festik az ember lányának cipőjét, hogy passzoljon a ruhájához. Szerintem ez nagyon eredeti szolgáltatás.


Meghívóban, ami tetszett az a Wedding Cards. Ők tényleg hisznek abban, amit írnak is magukról:
"Hiszünk az egyedi megvalósításban, hogy az élet nagy pillanatai felejthetetlenek legyenek."


Dekorációban akiket nagyon szerettünk, és azt hiszem a mi szemünkben kiemelkedtek a kiállítók közül a
BOhémNász - különleges esküvői dekor. Ők nem orchideákkal díszítettek! Volt ott minden ami a vintage és a bohém hangulatba belefér!

Ami nekem tetszett a napban az Lakatos Márk előadása volt.  Kedves őszinteséggel beszélt az esküvőket körülvevő világról, hogy miként érdemes felépíteni szervezésben a nagy napot, hogyan kell döntéseket hozni, miket kell szem előtt tartani.
A párom nagyra nyílt szemekkel hallgatta, és kedvesen odasúgta nekem a végén :
-" Ez a Márk nem is olyan gáz, csupa olyan dolgot mondott, amiket már Te is mondtál nekem otthon, szóval biztos van benne valami. Azt hittem, minden stylist nagyon furcsa..:D.."

És még tapsolt is a végén! Imádom! 

Személyeskedésnek a végére annyit, hogy a Facebook játék nyereményét én sorsoltam ki, a nyertes pedig meglepő módon egy férfi lett, Rácz Mihály, aki remélem azóta elérte a játék szervezőit, és átvehette nyereményét! :)

A vásárról kiérve a párom megjegyezte, hogy -"Azért az annyira nem is volt szörnyű, sokkal rosszabbra számítottam. De tényleg! Jól éreztem magam!"
Szerintem ez lehet példamutató a férfitársak számára, szóval csajok, ha valaki nem tudja elrángatni a párját egy ilyen vásárra, olvastassa el ezt az utolsó mondatot vele! ;)


U.I.: Hazaérve nagy csalódottságomba (mert szerettem volna ruhát próbálni) összeállítottam a saját ruhámat, hogy milyet szeretnék, de az majd egy másik cikk lesz, és csak akkor, amikor eljön az ideje ;)


Fotók:
Marian Szeidl Photography
21. Esküvű Kiállítás és Vásár




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése