2015. július 30., csütörtök

Nóritól..

Kedves Katica!


Még tavaly a facebook-on találtam rád. Tudatosan vintage dekort és kiegészítőket kerestem, így

jutottam el az oldaladra. Megnézegettem a képeket és tudtam, hogy ez az, ami kell nekem. :)

Rögtön fel is vettük a kapcsolatot és innen már ment minden, mint a karikacsapás. Csodás fejdíszt és

gyűrűpárnát készítettél a kis csodaműhelyedben, amit mégegyszer nagyon köszönök. És a hab a

tortán, hogy a fejdísz színét pontosan eltaláltad egy kép alapján.

Persze azóta visszajáró vendég vagyok, aki “megfertőződött” Katica kincseivel, jó néha-néha

beugrani, beszélgetni és válogatni a kincsek között. Na és persze Mariska kutyát dögönyözni. :)

Mégegyszer köszönöm, hogy hozzájárultál a nagy napunk sikeréhez, az ajándék charleston-os zsepit,

örülök, hogy megismerhettelek. :)









Sok szeretettel:

Nóri







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése