2013. július 2., kedd

Dombi Szilvi csipkecsokorral :)

Szilvivel egy csipkeernyő kapcsán találkoztam először, amit egy facebook postban látott meg, és annyira beleszerelmesedett, hogy megígértem, beszerzem! 
Sikerült is, gyönyörűt kaptam neki, és örömmel vártam első találkozásunkra a műhelyben. 


Szilvi mindent végignézegetett, végigfogdosott, és lelkesen mesélt a vintage  stílusú esküvőjéről, aminek a teljes dekorációját ő maga készítette hosszú hónapok alatt. Rengeteg csipke, csipke és csipke, gyöngyök, gombok és minden, ami a stílust jellemzi. 
Rengeteg munkája volt már a dologban, de az álomruháját valahogy a szakinak nem sikerült szépre igazítania..


Szilvinek ugyanis a ruhája volt a "valami régi" ...de nem alakult túl jól a dolog.



Mivel én esküvői ruhákkal is foglalkozom civilben, bevállaltam, hogy megcsinálom neki! :) 



Innen hetekig tartó együttműködés indult, alkalmanként izgulás, próba, és örömkönnyek, mert azért hát hihetetlen a menyasszonynak, hogy elkezd rajta élni a ruhája, nekem meg ugye az  ara meghatottsága csalt könnyeket a szemebe. 
De végül meglett, szép lett!



Ahogy közeledett a nap, úgy lettek újabb és újabb ötletek, mint pl a vőlegénykitűző, a fátyolturbózás, a menyecskeruha díszítése és szintén méretre igazítása (mivel ebből már sikerült súlyosan kifogyni a nagy izgalmak miatt) valamint a menyecske cipő díszítése. 



A csipkecsokor csak a hab volt a tortán. 
Teljesen nem neki készült, viszont összerakva a ruhájával és a kitűzővel valami olyan harmóniát alkotott, hogy lehetetlen volt nem felhasználni az esküvőhöz! :) 


Hivatalosan volt már csodás élővirág csokor, de azért úgy döntöttem, egy kölcsönzés keretében a fotózáshoz bérbe adom. 
Jól döntöttem, a fotók magukért beszélnek!


Természetesen készültek az esküvőn olyan fotók, amik a hagyományosabb vonalat követik, és bulisabb képek is, hippysebb verzióban, ahol a cspike kiegészítők kaptam nagyobb hangsúlyt a csokorral együtt. 
Imdnivaló volt az egész munka, örülök, hogy a részese lehettem!!




Sok boldogségot az ifjú párnak, puszillak Benneteket!





                                                                                                               ...Katica

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése